Beach 09= Fit Amanda!

Nu sitter jag ensam hemma och glor på tv. Skittrist, men inget annat verkar hända. Känner mig ändå så äckliog å ful så jag vill inte visa mig ute. På tal och äcklig och fet så har min kära syster hjälpt mig. Hon är utbildad hälsocoach och har hjälpt mig att lägga upp mål inför nästa år. Mina mål ska vara uppfyllda i Juli 09. Vi har lagt upp delmål varannan månad. Jag fick börja med att punkta upp var jag står nu, hur jag ser på mig själv osv. Sen fick jag skriva upp var jag är I Juli 09. Väldigt intressant faktiskt. Jag ska självklart börja träna och så, äta bättre å bla bla, men det är även små konkreta delmål jag har satt upp. Jag ska verkligen kämpa, gå ner i vikt, bli fit, får bättre hy, bli piggare/gladare... Allt, det ändå sättet att göra det är att man måste orka komma igång! Bara ta ett beslut å röra på sitt feta arsle! Nu ska Netto och Anna hjälpa mig, motivera och pusha mig. Så jag hoppas jag når mina mål. Behöver verkligen det. De är ju inte orimliga på något sätt, det beror bara på mig...

Jaja, nog om det. Kollar nu på parlamentet, en repris jag sett förr visserligen men vad gör väl det. Kvällen kan inte bli tristare iaf. Men imorgon blir det iaf utgång med Hjärtat mitt, Emma. Hockeyfest ^^ FTW... Hehe, nej men de e Rilles imorn och förköpsbiljetterna går til hockeylaget, och vem vill inte sponsra alla söta små hockeypojkar. Hoppas morgondagen blir roligare än denna dag. Juste, var ju i stan idag. Men det är inte intressant  så de ska jag inte berätta om, om ingen har önskemål om det vill säga! ;)

Nu ska jag typ gå å dö, kanske ta en promenad eller så. Bye bye.




Fjortisbild nummer 1. Men ja är rätt smal här... Känner mig som en floghäst nu...

Saknar mina brallor, mej själv å allt.... Känns som att det var 100 år sen. Känner mig aldrig fräsch längre... Never... Fyfan, såg kort från i fredags på Rickards hemsida. Fy i helvete vad äcklig jag är! Fattar inte hur mina vänner vågar umgås med mig, och nu är jag seriös! fyfan.. Men men de ska bli bättre ja lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0