Bye bye Bålsta!

Imorgon åker jag till sälen. Ska bli riktigt skönt att lämna bålsta för ett tag. Är så trött på allt och alla. Bara åka skidor, lyssna på musik å njuta av snön.. De e grejer de. På Onsdag e de julafton shit säger jag bara.  Har inte önskar mig ett skit, ingen som ens frågat vad jag önskat mig så jag förväntar mig inget egentligen. Jag har iaf köpt julkplappar till de flesta, hoppas de blir glada. Snart ska jag promenera upp till det vita huset och plocka ihop grejer inför resan... sen får jag se vad som händer.

Jag känner mig helt plötsligt riktigt förbannad, hjärtat började dunka och jag har lust att slå någon/något... Haha, jaja sån e jag, då vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0