Dagen D,

Kladdkakan står på kylning, mascaran har runnit färdigt, lugnet före stormen har lagt sig... Den vita flaggan vajar på halvstång, vajar i en skakande hand.

Dagen jag väntat på i över en månad är snart över. Pratat med mamma, syster och mormor. Vet inte om jag är nöjd med hur den slutade, men känns iaf som en tyngd ramlat från mitt bröst... Hmm, konstigt men sant. Jag pratade med alla och sa vad jag kände, vet inte hur responsen vart men skönt att säga nåt iaf. Får se hur julen blir, vill bara vara glad och vara med familjen, thats it. Men de ska alltid vara så många krav på allt å alla... Jobbigt, men detta blir nog bra. Allt ordnar sig, det gör det alltid.

Imorgon ska jag och Andreas bjuda på fika, om han kommer ihåg julmusten så blir klassen glad hoppas jag. Imorgon är det 3 dagar kvar till Jullovet... Hoppas jag kan pusta ut, ta de lugnt. Pratat med Hanell idag oxå. Hon har kommit upp till sälen nu och det verkar ok, hon längtar till jag kommer upp, och jag likaså! Då e de skidåkning och röj på afterskin som gäller, Right babe? Inatt sov jag, från 9- 1 på dan.. Det är, hmmm, 16 timmar är det. Helt sinnesjukt men sant. Vet inte varför jag sov så länge, ville inte vakna bara, kändes inte som en bra dag att leva under.

Trots att jag sovit i nästan ett dygn så är jag helt slut just nu, så jävla trött så att gråten bara är sekunder bort... Måste sova igen, sova bort allt. Godnatt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0