Dönick

00:20. Här sitter jag som en dönick.... Ska gå å slagga tänkte jag, har inget bättre för mig iaf.
Imorgon ska jag ut å gå en sväng på förmiddagen om vädret tillåter, sen frukost, sen farmor å laga byxor, sen? Ja ni, ingen aning, men senare på kvällen ska vi på Rickards iaf, har nämnt de förr men jaja. Min kära syster ska förmodligen med ut imorn! Haha skitovanligt, händer inte ofta. Va nåt decennium sen sist ;) Men de ska bli kul hoppas jag. Har tankat hem en massa partymusik ikväll när jag inte hade nåt bättre för mig, kanske kan föra här hemma imorn innan utgång :) men då måste jag verkligen röja upp här hemma om ja ska ta hem folk. Visserligen är det bara typ Emma å Jessica men jaja.. :P.

Nej gottfolk, sängen kallar. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0