Galen utekväll!

Igår vart det utgång på HC i sälen som planerat! Hade riktigt kul hela kvällen, roliga människor på förfesten och alla var så trevliga mot mig. Efter typ 30 min köande var vi inne, väl där såg jag mig omkring... Vad tror ni jag ser? Ett hus fullt av toksuperäckelsnygga skid/snowboard killar, svettiga dansandes på dansgolvet! Jag höll på å smälla av, snyggingarna var verkligen överallt! Haha, i Bålsta blir man chockad om man ser en snygging. Men jag trivdes som fisken i vattnet iaf. Hann dock inte vara kvar så länge eftersom det vart lite rörigt. Haha! Men jag vill iaf tacka dej Hanell för en galen kväll :) Tack för att jag fick umgås med dina mkt trevliga kompisar! Det får jag komma upp och göra om! Kul att se alla du pratat så mycket om, Lina & Lena, Lillefot, Jessica, Diskplockarn å alla! Superkul!

Nu sitter jag å halvsover framför tv:n. Sov inte mkt inatt tror jag. Har åkte skidor halva dan också, underbar åkning idag, solen sken å snön var perfekt! MMmm, bättre kan det inte bli. Snart ska syster och jag knata upp till Tranan som är ett ställe här i byn. Där ska de sjungas kareoke :P Inte vi dock, vi tänkte bara kolla på massa fulla människor som gör bort sig framför tv:n! :D kanske tar varsin bira och spanar in människor. Jag kommer hem till Lilla Bålsta på¨måndag igen oavsett om ni vill det eller inte. Så e det.

Nej, nu e de P- Nap som gäller sen Körslaget och sen Kareoke! Ha en bra annandagjul och fredagskväll !

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: jessica

när kommer du hem? :) puss

2008-12-26 @ 20:05:20
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 20:08:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0