Herregud vilken blandad kväll

Blandade känslor för gårdagen. Började med förfest hos Johanna, sen hade hon en överasskning åt oss. Hon hade bokat bord på Rickards så vi åt tacos där. Svingott! Vi försökte hålla tal å grejer men de gick inge bra. Vi mest skrek och gjorde bort oss så alla stirrade. Men men.... Sen började folket välla in och de blev smockfullt. Det var en konstig kväll, i början var det kul, i mitten vart det ett rent helvete och sen vart det bättre på slutet. Menn min uppfattning om kvällen är ändå till det sämre. Vart en massa tjafs och jobbig stämning. Jag snackade med en del roliga människor iaf.

Just nu skulle jag kunna döda för en pizza eller nåt. Sjukt hungrig å sugen på fet mat :P haha! Jaja nu ska jag inte störa er, eller nåt... See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0