Historiaprov, osynliga bilkrockar och avsked...

Riktigt trevlig dag igår i västerås. Tack Emma! De får vi göra om. Inte mkt sömn men mysigt hade vi iaf. Tack Jens för att jag fick vara gäst hos dej ;). Hela kvällen har jag försökt plugga in till prvet imorgon, vet inte om jag fått in nåt vett i skallen. Det märker vi imorn. Det är sjukt mycket fakta och mycket att komma ihåg. Men men, godkänt får jag iaf.

Leffe ringde mig nyss och frågade om jag krockat med Clion. Det har jag inte, men tydligen var det en buckla i bilen. Jag sa som det var att jag inte krockat och att jag inte visste något om den. Sen ringer syster och frågar om jag krockat. Jag svarar samma svar, Nej det har jag inte. Men då säger Anna att jag måste betala iaf, för att mamma och leffe inte tror på mig... Kul? Nej... Jag tror jag skulle komma ihåg om jag krockat? Inte sant, dessutom använde jag knappt clion utan åkte BMW hela helgen medans bilen stog stilla på gästis parkering. Skumt värre. Jaja får jag betala får de vänta med pengar, för just nu finns det inte så mycket av de.... Nu kommer man aldrig få låna bilen igen, den saken är ju klar :P men vad gör väl det, jag behöver motion plus att det bara är dyrt.

Sen var det denna Sälen diskussion. Om jag ska med eller inte. Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Anna ska ta med Niclas upp i mellandagarna, borde inte jag få ta med mig någon då? Blir så mycket roligare då.... Ha nåt att åka skidor med, ingen som tjafsar med en.... Jaja, vi får se hur det blir. Vad jag än bestämmer mig för så kommer det bli missnöjen. Spelar egentligen ingen roll hur jag gör, liv kommer det bli vilket som. Trust me, I know. Det har jag redan fått försmak av.

Nu ska jag krypa ner i sängen, plugga på det sista inför morgondagen, försöka sova gott för att imorn blir det full rulle. Prov, hämta skorna hos skomakarn, hem fixa, till pappa i skolan och fixa en grej, sen hem, duscha, fixa sig igen, sen e de avskedsmiddag för Hanell på vinan å sen e de party.. Ska bli hektiskt men väldigt skoj förhoppningsvis. Så därför måste jag sova nu för att lyckas orka med allt. Så. Godnatt människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0