Nothing, Nothing at all

Varför ska du alltid klaga och skälla på mej? Orkar inte med det just nu.... Usch, vet inte vad jag gör för fel. Allt, precis allt verkar det som... Jaja...

Nu ska jag kolla på Ugly Betty och sedan DH. Ska nog ta mig en kopp Citronteh också.... Imorgon har jag min första giltiga sovmorgon på hela terminen. Svenska C är slut och jag börjar 20 över 10. Så skönt, 2 timmars sovmorgon! Underbart! Bara en lång lektion imorn sen hemfärd. Känns ju lagom värt. Men ja ska inte skola nu när jag fått en kortare dag.... Men de e lockande.. Men nej, jag måste kämpa på. Imorgon ska jag åtminstonde hinna äta en ordentlig frukost, havregrynsgröt med äppelmos får det nog bli. Mums! så himla gott! Jag känner också att detta inlägg blir så himla tråkigt, å så himla ointressant. haha. Nu får ni en bild på min pojke istället Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0