Nya steg,sälen, förlåt?

Shit vilken skum kväll. Rolig men skum. Netto åkte nyss hem vilket var tråkigt. Pratade med en kompis? i telefonen typ en halvtimme, de var trevligt. sen började han ställa massa konstiga frågor och då var det inte så kul längre... Iaf, fick höra det nu, jag har väntat mig det men ändå. När man får höra det rakt ut känns det så konstigt. Kändes som all luft bara tröcks ur mina lungor, klump i bröstet och så började jag fnissa hysteriskt. Helt sjukt. Men att få höra det med ord, det kändes konstigt bara... Förstod att denna dag skulle komma men jag var inte riktigt förberedd känner jag nu... Hmm, konstigt det där. Men det är första gången för mig, och jag kommer över det.

Imorgon ska jag åka till mamma och packa ihop grejer till sälenresan på tisdag. Kommer nog sova bra länge imorgon känner jag, när jag vaknat tänkte jag ta en promenad sen städa lite här hemma. Längtar till på torsdag då jag ska träffa Johanna! :D Kommer bli så bra! Men nu ska ja inte sitta här någe mer. Ska försöka sova trots omständigheterna.

Jusste, vill bara be om ursäkt till en viss person, du vet vem du är. Jag betedde mig som en barnrumpa och det är oacceptabelt. Jag ska aldrig mer störa dig, jag vet att du skäms över att "känna" mig och jag ska genom att typ försvinna försöka gottgöra mig. Jag har inte riktigt varit mig själv, hade du velat lära känna MIG hade du sett det riktiga jag. Men nu är det som det är. Sorry att jag funnits. Jag vet att du inte ens bryr dig, men det gör jag och det är därför jag skriver detta.

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0