Screw Bålsta, Västerås is the New black!

Nu sitter jag i västerås md Emma :) Vi har julhandlat lit på stan, hittade faktiskt en bra present til min kära syser och en litenklänning till mig själv. Köpte en macka på subway oxå, Mumsie! Nu sitter vi i Jensas mysiga lilla lägenhet, sk snart spela guitarhero och mysa lite. Så bra att Emma lockade it mig fick jag komma bort från Bålsta lite. Lussebullarna liggerpå tining och Emma värmer up inför våran Gitarrbattle. Jag kommer äga henne ;). Wish me Luck! Nej, nu länar jag er. Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas ni har det mysigt. är lite avis, har själv aldrig ens sovit hemma hos min egen bror de 5 åren han bott där!

2008-12-10 @ 21:05:14
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0