stackars lilla ynkliga manda

Ingen hockey för mig. De funkade bara inte hur mycket jag än ville. Mår inte så bra å att gå dit ner å sitta å frysa i 2 timmar är nog inte den grymmaste idén precis... Nej, så nu sitter jag i soffan med duntäcket, en kopp te och funderar på om jag ska ta och käka något? Vet inte om jag är hungrig. Borde vara det för jag har inte ätit på ett bra tag. Kanske är febern som tar bort min hunger, vad vet jag. ´Nå ska jag väl få i mig. Lite nyponsoppa kanske.. Så tårkigt att vara sjuk å bara sitta ensam å glo på tv. Plugga går inte heller så bra med febern, får bara ont i huvudet. Men ska ta en ipren till maten så får vi se om det blir bättre. Imorgon måste jag iaf till skolan oavsett hur jag mår. Måste vara med på historialektionen efetrsom vi har prov om en vecka. Alla de andra flickorna sitter väl nere å hejar å skrattar i ishallen nu. Kan ni skratta å tjoa lite åt mig med? :) Tack. snart börjar sjukhuset på 3:an, får väl dötitta på det sen kanske sova? om jag kan, har ingen hostmedicin hemma vilket känns jobbigt eftersom jag har slem i hela bröstet som lägger sig i luftstrupen å täcker till så att jag inte kan andas ibland. Skitjobbigt iaf. Puss å kram på er. Vi hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0