Snart är jag hemma igen...

Kom nyss hem från backarna! Så himla sweet. Snön var perfekt och allt. Känner mig rätt mör i benen just nu faktiskt. Vi hade skitkul idag, Leffe var på bushumör hela dagen och hittade på en lek på eftermiddagen. Han sa att vi fick en timme på oss att hitta honom i kläppens alla backar. Om vi hittade honom och fick tag på han inom denna timme skulle han bjuda på öl eller glywine, om inte så vart de vi som var tvungna att bjuda. Efter 10 min ser vi hansson lugnt åkandes nerför backen, han ser inte oss förrän det är försent. Det vart en sjuhelsikes jakt ner för backen. Har aldrig sett honom åka så fort. Han höll på att skita på sig och ramla när vi tog han! Haaha, sen tog vi han en gång till men han hittade hela tiden på nya regler så vi vann tydligen inte. Men han bjöd iaf på öl! :P De va bra det.

Nu har jag nyss ätit massa mat. Köttbullar, lax, sill, å allt. Håller på att spy. Egentligen skulle jag och syrran ut på HC ikväll men de vart ändrade planer kan man säga. Så nu sitter vi hemma och typ dör istället. Ska packa ihop alla grejer snart eftersom vi åker hemåt imorgon. Känns både skönt och inte. Skönt att komma hem till de få som betyder nåt, men jobbigt att åka ifrån snön och skidåkningen och åka tillbaka till lilla gråa bålsta... Kommer sakna Hanell, men jag har redan bestämt att jag ska upp igen och hälsa på! Skriver nog imorn när jag sitter i bilen igen och berättar mer om sälentrippen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0