God Jul allihopa!

Snart åker jag. Skulle vilja säga att jag aldrig kommer tillbaka men tyvärr gör jag det.... Känns som att ingen här hemma ens skulle märka att jag var borta. Haha, men såna är vi bålstabor. Vi bryr oss bara om oss själva, eller så "bryr" vi oss om andra för att bli populära och uppskattade. Men det är väl så människan fungerar antar jag. Vi vill ha uppmärksamhet och det är allt som räknas. Trist men sant.

Nu ska jag försöka packa klart alla grejer, vi åker runt 4 tror jag så de ska inte vara några problem med att hinna. På  torsdag fyller kära Emma 20! Så trist att jag inte är hemma då, hoppas hon förstår. Jag ska iaf lämna hennes present idag så kan hon tänka på mig när hon öppnar den :). Sen fyller Anette den jäveln 18 den 30:e, har blivit en dyr månad för min del men det är kul iaf. Är iaf hemma på Nettos födelsedag så de känns bra. Undra fortfarande vad som händer på nyår. Emma och Co skulle tydligen äta middag och mysa tillsammans, men ja är tydligen inte bjuden :P Så kan de vara. Hehe. Jag är glad ändå.

Nej men alla människor, nästan alla iaf. Jag hoppas att ni får en underbar julafton och en skön ledighet. Hoppas ni får vad ni önkskat er och att ni får mycket kärlek. Det hoppas iaf jag att jag får, chansen är reltivt liten men man kan ju alltid hoppas. God Jul!

Kommentarer
Postat av: jessica

godjul :D

2008-12-23 @ 23:46:36
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0