23:40, å talet e klart e

haha, nu är det faktiskt klart. Mitt tal till nationella provet imorgon. Japp! Men ingen har sagt att det varken är bra eller presenterbart. Men det skiter jag faktiskt i om ni ursäktar mig. Det blir ju inget MVG om jag säger så, men det är i alla fall ett tal som griper tag någorlunda kring ämnet och som är ca 5 min långt. Hallå, hur mycket mer kan ett godkänt begära? Nej fyfan, nu e ja ganska så trött, å varm, å trött.. Å ja vettefan, ont i fötterna har jag också efter alla promenader jag har gått idag. Har säkert gått några mil i alla fall...Nu ska jag gå och fixa morgondagens frukost, packa morgondagens väska, duscha morgondagens dusch? Ja, göra allt det som jag vanligtvis gör imorgon för att få sova så länge så möjligt. Sov så himla gott på er, för ni är ju antagligen vakna nu bara för att läsa dett inlägg! Eller hur? Ja visste väl det, duktiga idioter e nu minsann. Haha, sarkasm när den är som bäst!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0