3 Gorbys för mycket... Förlåt?

Nntning måste ju va fel med mig? Har just tryckt i mig 3 Gorbys! Fatta tjockt! 3 hela stycke samt sallad.. Fyfan, nu har jag ont i magen, men jäklar vad jag var hungirg alltså... Sen vill jag be om ursäkt till Emma, dampade nyss via sms.. Förlåt för det, känner mig lite konstig för tillfället även om det inte funkar som ursäkt... Men lite av det jag sa var sant, och jag är ledsen för det.... Netto, vad gör du imorgon eftermiddag? Om inget, ring mig ska du följa med mig på ett ärende :)... Jag ber om ursäkt till dej oxå för de gånger jag varit grinig och kaxig, min ursäkt till dej är att jag är som jag är... Det är inte heller en ursäkt men i alla fall... Jaja, smsade till en annan person nyss oxå och frågade hur det var, utan svar.. Hehe, antingen sover han eller så kanske jag måste be hon om ursäkt med... Nejdå, skämt å sido...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0