Härliga Fredag

Ny dag nya tag. Idag är det plugg som gäller. Idag sa jag även snickra kaninbur och fira en kompis 20 års dag. På kvällen vet jag inte ännu vad som händer, Fredagsölen hos Johan är ju självklar numera men efter det har ingen någon aning om vad som händer. Spännande, den som lever får se. Igår kväll ringde Leffe mig och sa att jag får ha bilen från i eftermiddag till måndag kväll, så skönt! Tack! Kollade nyss ut genom fönstret! Vilket underbart väder, helt fantastikt, måste brygga kaffe göra mackor och ställa mig på balkongen en stund och bara njuta sen tänkte jag promenera ner till centrum å kika runt lite bara för att göra något. Men men, nu e de kaffe, friskt luft och plugg som gäller. Ha en fortsatt trevlig Fredag, det har i alla fall jag tänkt att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0