Helvetes otur

Jäkla skit! Jag cyklade, CYKLADE trots att jag har nyss tagit körkort! ner till centrum för att köpa diverse grejer. Regnade å kallt var det. Så köpte jag det jag skulle köpa, sen i kassan så fungerar inte mitt kort! Åååå så jävla förbannad! Ville ha mitt godis, oboy å salladsdressing! Men fick lämna tillbaka skiten å cykla hem i kylan.. Så jävla lack! Nu står jag å lagar mat, köttbullar å makaroner, så när vattnet har börjat koka, (tror jag) g¨r jag dit å ska hälla i makaronerna så har jag ju självklart satt på fel platta! Så nu luktar köket bränt å jag får inga makaroner än.... Snacka om skit... Men, klararde ju iaf kortet idag så det är ju positivt, men ändå. Kan inte hjälpa att vara förbannad just nu..... Så nu har jag skrivit av mig min frustration, ska göra ett nytt försök på maten nu.. Se ya!

Kommentarer
Postat av: jessica

grattis till körkortet!:D

2008-11-13 @ 22:56:14
URL: http://jessicaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0