Idag är det fredag, Japp, så e de.

Idag är det fredag. Japp. Så e de. Det regnar ute, och jag har ingen bil vilket suger, förmodligen får ja låna syrrans en stund ikväll men de suger iaf... Måste hinna ner till banken idag, fixa massa saker. Fixa nytt maestro kort som är avmagnetiserat, fixa visa kort så ja kan betala på internet och ta ut pengar eftersom kortet som sagt inte fungerar... Drygt... Får jag låna en bill hela kvällen ikväll så drar jag nog till Frida i uppsala å bara myser med henne eftersom hon e helt ensam i sin lilla lägenhet. Skulle vara så trevligt så. Ingen som har en bil att ge mig?  Hehe, inte det nej...

Anyhow, nu ska jag plocka ihop frukosten, hoppa in i duschen och sticka ut i regnet. Vi hörs! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0