Inget Internet, Var? Jo på Lindegårdsvägen!

Fan va jobbigt. Kom iofs hem kl 2 idag, vilket var grymt skönt, dock var jag genomblöt, kall som ett jävla as och sur men i alla fall. Sätter mig vid datan för att plugga respektive bara surfa runt. Så funkar inte internet. Håller på som fan i timmar, startar om datan startar om Routern osv osv. Men de hjälpte inte... Sen kommer jag på att jag kan gå in på bålsta kabeltv å kolla om de har problem. Då ser jag där på hemsidan, första medelandet: Problem med internetanslutning. Var? Jo, På delar av Lindegårdsvägen, och var bor Amanda? Jo precis på den delen av Lindegårdsvägen, tydligen. Jaja nu fungerar det igen iaf. Skönt det. Men nu ska ja ändå inte sitta kvar vid datan utan städa upp på rummet, diska, tvätta en maskin och laga mat. Sådeså. Men jag hamnar nog här efter det i alla fall. :) Jusste, så najs. Kära syster lånar ut sin bil til mig på Lördag, så skönt. Slipper jag pendla med busshelvetet till skolans öppet hus där jag ska jobba. Så jag får köra dit istället, underbart och jag tjänar nästan på det. Bussen skulle kostat mig iaf minst 80 spänn och till syrran betalar jag en hundring. Jaja, hellre betalar jag än att åka buss på en lördag... Jaja, back to work..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0