Knasiga kvällar på Rilles

Så var helgen slut. Det har faktiskt varit en helt okej helg. Fredagen var ju sådär, agerade taxi hela kvällen, men de gick ju bra iaf och ja överlevde fredagen. Gårdagen var också spännnande, var  hängig hela dagen, inte alls på humör för att göra någonting men sen ringde solstrålen Johanna och fick mig på bättre humör. det blev en konstig kväll på Rickads, udda människor som var där iaf, jag vart skitarg på bartenderna för att jag betalade 100 spänn för en drink som jag inte får. Sen rätt som de e kommer han ut med 2 såna drinkar som jag hade beställt och ger till 2 andra som inte har betalat för de. En halvtimme tog det innan jag fick min dyra jävla coctail.... så ja skrek lite på honom, sen var det bra igen :).

Shit, imorrse när jag kollade u gen om fönstret snöade det bigtime! Asså vi snackar snöflingor lika stora som händer. Helt otroligt... finderar på vad jag ska göra ikväll, kanske ska kolla på film hos en kompis här i närheten, får se om jag orkar bara. håller ju fan på tt somna. :) Jaja, nu ska ja in i duschen å fräscha upp mig lite om jag orkar. See U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0