Lever på ruset

Vilken dag. Den har faktiskt varit bra, ovanligt va att fröken Roo är på bra humör? haha. Nu sitter jag med Netto och dunkar underbar musik i högtalarna, med mutad AFV på tv:n. Vi skrattar fortfarande på kicken av kokosbollen och Dammsugaren och Lattarna för någon timme sen. Nett firade tandläkarbesöket med socker! :D. Som när hon låg i tandläkarstolen och de just skulle börja borra. Då säger tandis; " Tänk på något du gillar!" Då skriker jag, dum som jag är; " CHOKLAD" Haha, inte nådigt vilka konstiga blickar jag fick! Haha, men, hon gillar ju de? Vad är problemet? efter det tog vi en sväng förbi ishallen för att skratta åt Cathi och Emster som vinglade runt på isen, det var kul. Livsfarligt men ååå så kul! Nu väntar laxen i kylen, så jag ska steka honom, koka pastan och göra såsen. Vi hörs! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0