Lite ljus i mörkret

I denna extremt deppiga dag, fanns inget ljus what so ever. Min lärare tog nyss ut mig och frågade hur det egentligen var med mig, tyckte jag verkade "lite hängig", vilket han nog har liiite rätt i. I alla fall så är det skönt att veta att någon bryr sig i alla fall. Han säger att när jag är deppig blir typ restan av klassen det oxå, vad han nu menade med det... I alla fall. Jag satt nyss och funderade på hur fasiiken det egentligen blir med min praktik i vår. Men jag fick alldeles precis ett sms av världens bästaste Camilla Filipsson. Hon skrev: Du kan få praktisera hos mig! / Millan! Jippi!! Vart så lycklig, var ju på tv4 förra året med och det var några av de roligaste veckorna i mitt liv och bara tanken att få vistas i samma atmosfär i 9 veckor till får mig att dra lite på munnen mitt i allt kaos. Här är hon tillsammans med Jihde på nån tv4 fest :).  Tack för allt Camilla! Vi ses i vår då jag ska slava för dig!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan vad lyx. Jag orkar fan inte ens leta praktik. sugit när man inte har några kontakter.

ha det!

2008-11-18 @ 19:28:17
URL: http://jenniferviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0