Ljuva 90 -tal

Fyfasiken vilken kväll igår. Herregud vad roligt jag hade. Tror inte jag var ensam om det av alla oss som var på Rickards igår. Temat var 90 -tal och i högtalarna hördes Cotton Eye Joe, Britney Spears, Baby Got Back och massa andra godingar man mindes starkt sen barndomen. Vilka breda leenden man såg på dansgolvet igår, alla sjöng med, dansade och hoppade som nostalgiska galningar, svängde runt i armkrok, dans på stolarna, heliumbalonger... Ja oj oj oj vad roligt det var! Underbart att Emma var med å partaja ordentligt, det var ett tag sen ju. Igår var kanske enda gången jag faktiskt var stolt över att vara en riktig nittitalist! :D Haha. Gusten, han och jag var nog de som var mest pepp inför gårdagen, och man kunde se den lyckliga nostalgin speglas i hans ansikte! Haha, likaså i mitt. Nej nu ska jag tråka vidare här hemma, kanske stöda upp lite, tvätta en maskin vittvätt, eller nåt.  Vill ha sällskap, någon som bara vill kolla på en film, prata och mysa ikväll? Behöver det för att glömma bort att jag faktiskt börjar skolan igen imorgon... Vi hörs? Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0