Tranbärsjuice och Grey´s! = Najs!

Ååå vad jag älskar tranbärsjuice :D!!! Med massa isbitar i! Mumma! Just druckit en stor kopp varm choklad sen direkt efter det ett stort glas jokk bärdryck, känner att jag behöver gå på toa snart faktiskt, hehe vätskedrivande drycker vetni... Jäklar vad klockan går fort, tyckte jag nyss kollade på den, och då var den kvart i 6, nu e den snart 9... Herregud....Ska snart krypa ner i rummet å se på Grey´s hade jag tänkt... Ska skriva klart en jävla fakta grej om Rasbiologi I sverige... Hm.. Jobbigt, Grey´s Anatomy eller Skolarbete? Svårt val..... Haha. Not! 5:an here I come!  Imorgon har jag en rätt skön dag i skolan faktiskt.. Först sexualkunskap sen arbetsmiljö å säkerhet, slutar kl 12:30... Najs, men då e de fan plugg som gäller!

Nej, godnatt foalks!

Kommentarer
Postat av: nett

har ni sexualkunskap? S:

2008-11-05 @ 23:15:25
URL: http://anettehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0