Usch, fy å blä!

Usch, alla skriver på sina nationella muntliga... alla har massor med ideér på vad de ska prata om.. Inte jag.. Jag vill skriva, jag har tid att skriva talet men jag har ju så jäkla svårt att komma på vadfan jag ska prata om, vilken text vilken bild, vilken infallsvinkel.... Ja spyr på skiten snart.... Varför kan jag inte bara vara som Netto å prata om DiLeva? Åååh, jag blir galen på mig själv... Alla säger till mig när det gäller läxor: "Men, det är väl bara att sätta igång och göra det!" Hallå fatta? alla har det inte så lätt för sig, jag är varken min syster eller ett snabbtänkt snille... Jag har höga krav på mig själv som jag inta bara kan sänka sådär även om jag borde det... Men de finns där och gör allt så jäkla svårt! Fan asså. Alllt kommer skita sig tillslut i alla fall...  På toppen av allt ser jag ut som (snor uttrycket från Netto) ett pizzaface! Fyyfan, finnar å skorpor runt hela hakan, så jäkla skarrigt asså, jag kan ju inte sluta pilla och peta heller... usch, vill inte vara pizzaface imorn, ska ju ut med Hanell o Comany då ju.. :( men men, ja e i alla fall van att vara snäppet fulare än alla andra, så de kanske inte blir så jobbigt ändå... Usch, fy å blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0