Fredag Lördag Söndag

Fredag:
Sicken jävla underlig helg det har varit. Här kommer en snabb, eller jag vet inte hur lång updaten kommer att bli, vi får se helt enkelt. Det började i fredags, helgen alltså. Jag och Johanna åkte och hälsade på David på Bålsta byggvaror och skulle snickra ett kaninhus. För våran del vart det inte så mkt snickrande utan mest fnittrande och Craigan gjode jobbet. Han var så duktig och snygg i sina jobbarbrallor ;)! Sedan bar det iväg till en kompis som fyllde 20, jag emma och syrran var det. Vi bjöds på tårta och sen drog vi typ. På kvällen väntade fest hemma hos Hanell som vanligt, vi hade ingen aning om hur allt skulle bli när kvällen började men de e som de brukar. De slutade med chillfest i hanells lägenhet och en annan fest i dörren mitt emot. Mycket trevligt faktiskt ! :) Jag och Carro hade i alla fall kul! Haha.
Lördag:
På lördagen stod mycket på schemat, sov till 13:00 så de blev stressigt. Började med att jag skjutsade Johan och David till systemet och Hanell fick köpa cigg, sen vart det Infra Park och pizza för hela gänget. Mums! När jag och Johanna hade käkat färdigt var det full rulle igen. Lägenheten såg minst sagt ut som  skit, tomburkar och flaskor i mängder, kaninpellets över hela golvet.. Vi fick ihop drygt 10 påsar med burkar och sopor som vi promenerade och slängde. Då vi upptäckte att klockan var halv 7 och vi väntade middagsgäster om en timme vart det stressigt som fan. Till ica igen för att köpa svamp panna, ni vet sån där burk där smaken sitter i locket? ;) Sen hem igen, vi turades om med att laga mat och att göra oss iordning. Sedan kom Emma, Frida och Jessica och middagen var serverad. Vin vart det till maten och jag drack min päroncider eftersom jag ställde upp, eller ja, jag vart chaufför för kvällen. Men de gick bra. Först hade vi trevligt hemma sen gick folket vidare till en kompis som hade hemmafest. Men jag fick inte stanna för att en viss emma vart lite trött och ville hem. Sen tappade en viss person bort sin telefon som det gick ungefär en timme åt att leta efter, jtan framgång dock, sen skulle en viss liten Frida hem till Viby. Klockan hann bli 2 och festen hade förmodligen redan hunnit dö ut, så jag och Jessica var på g att åka hem. Men! Då ringer en viss liten Fredde och säger att han fixar efterfest, Jessica blir jätteglad, jag är väldigt trött men åker dit iaf eftersom Fredrik bor ungefär 20 meter ifrån mitt hus. Medan de få som var där roar sig med att spela Wii och Guitarhero, åker jag å andra sidan på att skjutsa hem ett gäng glada vänner vilket jag såklart gör. Klockan börjar närma sig 4 och jag försöker snällt övertala Jessica att vi ska åka hemåt, hon följer med. Yes! haha, runt halv 5 ligger jag i sängen, trött som ett as men skönt att vara nykter, pigg och någorlunda fräsch inför söndagen.
Söndag:
En ovanligt pigg Emma ringer å väcker mig vid tolvsnåret och säger att pojkarna har hemmamatch klockan 1, så de e bara att pallra sig upp och dra ner till ishallen. en riktigt tråkig match väntade. Bålsta vann mot Gimo med 9 -1. Så vi sket i sista 10 min å drog å åt thaimat istället :). Mums igen. Söndagen börjar nu lida mot sitt slut, slutar med tv och mys fos en kompis. Och nu sitter jag här, mätt, trött så in i helvete å har ångest och ont i bröstet för att skolan börjar imorgon. Tack å hej, nu ska jag sova. Det vart visst en ganska lång helg update. Sorry. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0