Måndagsfunderingar

Jag vill shoppa, festa, vara rik, vara hungrig så jag kan äta någonting gott, ha någon som älskar mig, sällskap...Ja det finns mycket man vill här i världen... Mycket som är möjligt och mycket som  är omöjligt för tillfället.... Sen vill jag få bort dej från huvudet, blir fan tokig, hatar dej, gillar dej, hatar dig igen, nåt e de iaf... Som jag måste lista ut... Du är inte värd att glömma, fast ändå är du det.. Hmm.. Skumt det där...

Jag vill ha en killkompis.. som man kan prata med allt om, kolla på film med, äta mat med... Det kanske låter som att jag vill ha en pojkvän vilket jag inte tackar nej emot men en killkompis skulle vara toppen... Är rätt trött på tjejer just nu, det är så mycket drama....Har fan inte en enda riktig manlig vän :P...

Från det ena till det tredje. Jag har skidabstinens... Fyfan vad jag bara vill köpa nya skidor och åka skidor! Usch...  Men jag vet inte hur det blir i vinter.. Vet inte om jag vill åka upp helt själv till kläppen med mormor och morfar, mamma å leffe.. Inget emot de men man vill ju ha en skidkompis.. Vill så gärna ta med mig Netto upp en vecka i januari, men tror inte att de blir godkänt om jag känner de rätt... "Nej, det blir så krångligt"... Bla bla bla, har hört det förut. Men nu är jag också 18 år och kan ta hand om mig själv. Det de inte fattar är att jag lätt skulle kunna bo där uppe själv, åååå... Jag är inte efterbliven. Om inte annat drar jag upp en weekend till Hanell i Hundfjället! :D  Då ska vi röja! Förhoppningsvis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0