Överflödande funderingar

Jag är jag, vill ingen illa, vill vara en vän, som du kan lita på. Jag är jag, ta mig eller kasta bort mig. Inga lögner, inget falskspel, inga lovord, inget snack. Ärlig, udda och energisk, det är jag. Vill bara leva utan komplikationer, vill inte alla det? Jag är jag, är du verkligen du? Ge mig enkelhet, inga konstigheter. Jag är jag, vill inget annat vara.

Det finns inga dåliga människor, bara dåliga val, dåliga erfarenheter. Är man stolt över vad man gjort, var kommer det dåliga in i bilden? Lev livet fullt, ingen ånger. Det finns inga dåliga människor, det är vi själva som bestämmer vad vi ska vara. Erfarenheter gör oss till de vi är. Erfarenheter gör dig till dig, och mig till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0