Värdelöst att blogga

Varför sitter jag här å skriver i min jävla blogg när ändå ingen läser den? Helt sjukt.... Men men, vad gör väl det.. Skönt att bara skriva av sig....

Just druckit en stor koppp varm choklad med vispgrädde, onyttigt som fan men fortfarade sjukt gott och värmande i kylan... Funderar på om jag orkar promenera ner till centrum å köpa nåt.. Men jag tror inte jag orkar.... Måste läsa på inför nationella imorgon, och göra iordning mackor och sånt till provet... emma var nyss här en sväng, det var mysigt att prata med henne, vi garvade som fan å bara mös... Länge sen faktiskt, nu skulle hon bege sig av till västerås och pojkvännen Jens :), mysigt! Fett avensjuk på att hon har någon att komma hem till och en famn att omfamnas av... Jag tror jag håller på att bli sjuk vilket inte är kul, vill ju festa i helgen ju.... :/... Emma har varit sjuk, nu e cathi de så de e väl min tur antar jag... Usch då... Jag tror det är vädret som gör mig sjuk...

Kommentarer
Postat av: Cathi

ja jag är jättesjuk fortfarande:(uuuschiaana.. inte alls kul.

2008-11-12 @ 23:45:13
URL: http://cathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0