Ärlig, härlig och lite crazy

Haha, va snälla alla är mot mig. Men jag ville oxå att ni skulle vara helt ärliga annars funkar inte min undersöking ;). Jag trodde att ni skulle våga vara lite tuffare än så, ord som bitch, besserwisser, jobbig, kaxig, gnällig skulle komma fram :). Haha ni kanske e lite rädda för vad jag skulle göra mot er om jag sa så? :) haha, de behöver ni inte, ja e sååå snäll så! Men jag gtackar för de fina orden, de värmer att ni tycker att jag är ärlig, härlig, lite crazy å slappnörd? :P Haha netto tyckte även att jag var porrig, vad hon nu menade med de.... Haha...

Jaja, just hemkommen från inspelningen av Fredag hela veckan :). Har inte skrattat så mkt på år och dar tror jag, behövde verkligen skratta och ha kul kände jag. Som en vikt som släpptes från mina axlar. Imorgon är jag kompledig från skolan, så himla underbart och på Fredag är det kort dag! Sen är jag ledig! Usch, det känns som att Amanda går mot ljusare tider trots att årstiden gör motsatsen. På Lördag blir det lite shopping med Emster, måste verkligen köpa ett par nya Jeans alltså. De jag har är urtvättade och får mitt arsle att se ut som jag vet inte vad, stort på fel sätt lixom :P. Sen på Lördag hoppas jag att någon vill föja med på Panschi skväll på Rickards. Bara måste få träffa lite känt folk, prata av mig och ha roligt.

Nu måste jag sova. Är rätt trött om jag ska vara ärlig. Det tar på krafterna att skratta, fast på ett bra sätt. Nu är jag sådär härligt trött ni vet. Inte stressad eller något, vill bara somna in och vakna sent imorn, dricka teh, äta en mysig lång frukost, lyssna på musik... Ja massor. Vi ses imorn era mufflon! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0