Bra dag blir dålig.

Kommer till skolan med ovanligt bra humör. Kommer nästan i tid, hunnit köpa kaffe och dansar in i klassrummet. Där möts jag av mina underbara klasskompisar :). Frida sitter och håller på med räkningar och konstaterar att hon kommer att göra av med 15 000 innan denna lektion e slut... Hmm, inte skoj. Milla Jag själv sätter i panik igång med ljudredigering av reportaget vi gjorde i måndags. Ska vara klar å gå ut i sändning om en vecka!!!! Till lunch får vi spyäcklig fiskgratäng med mos, vilket gör mig lite putt... Efter lunch blir det lite dispyter och förvirring. Trodde jag var på bra humör men det svajade lite nu. Möter Theresé i cafet som säger att ja måte fixa en annan ljudinspelning till ett projekt trots att hon vet att det inte var mitt ansvarområde idag, det var hennes. Jag säger bara som det är att jag inte har tid och att hon  får lösa det. Fick inga glada miner för det. Men jag var bara rakt på sak. Take it or leave it, that´s me. Sen hände rsamma sak igen, Firda strejkar och lägger armarna i kors och vill inte spela en sak trots att alla ska det. Jag säger åt henne att det bara är att knata sig och göra det sen är det klart och då gör hon det. Förstår om hon blev sur på mig, det skulle jag också blivit. Förlåt Frida, du vet att jag älskar mig och du vet hur jag är. Speciellt när ja e stressad. Puss på dej!

Tillbaka till redigeringen... Bye Bye.

Kommentarer
Postat av: Frida

LUGNT! jag gjorde det ju iaf. jag vet att du älskar dig ;) (hahah)

2008-10-13 @ 13:07:58
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: frida

sen så tycker jag att det är bra att du säger som du tycker. men ibland kan du välja andra sätt att säga det på. du har en förmåga av överdriva en smula ibland ;> men jag älskar dig endå! PUSS

2008-10-13 @ 16:18:37
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Frida

hm..ja svårt att förklara ju. jag vill ju inte ändra på dig! men dra ner lite på bitchigheten kanske..men vafan..jag är ju likadan så. jag kan ju ta sånt. men det kan ju finnas vissa som inte kan? men jag tycker verkligen inte att du ska försöka ändra dig på ngt sätt som du skriver i andra inlägget. du är bra som du är, och fattar inte folk de så är det deras problem. skit i dom! =)

2008-10-14 @ 07:28:20
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: fäliks

fiskgratängen var ju goooooood :) hihi PUSS

2008-10-14 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0