Halsont, Bowling, Snöstorm?

Aj Min Hals! Jaja skit i den. Iaf. Nu har jag tjatat på Nett, och övertalat henne att följa med mig in till stan en sväng, hin gick med på de när ja sa att ja bjöd på resan och maten ;). Sen har ja även bokat 2 banor för bowling imorgon :P Haha, har bowlat en gång i detta liv, då var jag liten och då hade vi såna där fusk skenor på kanterna så att klotet inte kunde åka ner i rännan. Det ska bli spännande och se hur det går. BTW, vi har en ledig plats för den som vill vara med att lira. 20:30 drar vi igång. Netto, jag, syrran, Paulina och hennes bror. Hör av dig om du villl vara med. Vad som händer efter vet jag ej. Fest kanske? Nej, men nåt skoj hoppas jag. Svull hemma hos mig å Anette kanske? Hyra film? Förslag?

Nu ska jag och min svullna hals borsta tänderna, klä av mig, tvätta bort sminket och krypa ner i sänge och läsa ut en bok. Sov gott. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: hanell

Hallå det blir ju fest såklart!! Maskerad jihoo :D:D! Call me later

Puss

2008-10-31 @ 01:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0