I en annan del av Bålsta

Där ligger Futurum. Mitt gamla fängelse även känt som en skola. Där var jag idag tillsamans med mina kollegor, Ida-Mari och Emma. Vi gjorde reportage. Träffade på en del gamla lärare, de sa att ja blivit större... Vad de nu menade med det...  Det positiva med dagens arbete var att jag fick träffa min underbara pappa. Han är så himla snäll, och stressad var han som vanligt. Äskar verkligen min kära far. För er som vill veta när Futurum programmet sänds så är det den 20/10 kl 12:30-13:00. Jag skulle inte lyssna om jag var er, förmodligen ett skittrist program.

Woho, idag åkte morsan å jobbade! Kommer hem imorn kväll. Hon har fan varit ledig hela veckanm fyfan va tufft de har varit. Nu får vi båda lite semester från varandra. Jag älskar min mor också, de kommer bara inte fram så ofta. Men alltså, hon är extremt pedant och sedan adhd eller nåt på det. Det är ingen rolig kombination. Igår fick jag vråldimoen på syrran oxå. Hon snodde mitt nya linne och lämnade inte tillbaka det utan tog det med sig till Katrineholm. ÅÅÅÅ!! Jävla idiotunge! Men men, ibland är hon bra att ha. så ja antar att ja älskar henne oxå.


Kommentarer
Postat av: mariella " Los Boliches "

Allt bra? :D Hälsa fam Roo Från Fam Johansson :)

2008-10-09 @ 20:54:39
URL: http://marreparre89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0