Outsider söker kärleken?

Nyss hemkommen från hockeymatch :D! Skit kul faktiskt! Bålstas B- lag mot SK Iron. Bålsta loosa med 2-8. Men de va grymt kul iaf. Jag har alltid velat börja spela hockey, tycker det verkar så sjukt roligt, tror ja skulle kunna bli grym. Synd att man aldrig förverkligar sina drömmar.... Nu e de ju försent... Jaja anyhow. I helgen skulle jag behöva plugga mett med mycket skiiit! Historia, religion, berättarteknik, svenska C, Historia igen, ljudmedier, mediekommunikation, eeehh, svenska B...,Å massa annat. Jag förstår inte hur lärare tänker. Tror de att vi är omänskliga eller? Ger oss så sjukt mycket att göra hemma, men i skolan på lektionerna gör man inte ett skit. Jag orkar inte tänka på skolan nu, jag blir bara mer deprimerad än vad jag redan är. Orkar inte med så mycket alls just nu.
Imorn ska jag upp 6 för att jobba, kommer hem 18:00,,, samma sak på söndag. Så mina pluggtimmar får väl bli på natten, eller inte? skolan kan dra åt helvete. Vill skita i allt just nu, jag vill bli förälskad, vinna på lotto och flytta härifrån. Det är vad jag vill just nu. Men det ser inte så ljust ut på den fronten. Ingen är/kommer bli kär i konstiga mig, jag köper inga lotter, jag har inte råd att flytta. Sen vill jag tatuera mig oxå. Men de e en annan femma. Känner att detta inlägg blir ganska random, men skit samma hur många kommer att läsa det då? Ingen. Ha!
Ehm... Vad kan ja berätta för er mer, hmm... Jusste kollade på hockey idag. fan va heta hockeykillar är. Asså, de e inte min typ av killar egentligen. Jag är ju svag för de rock killar, men det är något speciellt med hockeypojkar. Jag vet inte vad det är, men något iaf. Men de är väl paxade allihopa iaf fall...

Trots att jag är världens snällaste och roligaste(; människa känner ja mig som en outcast i min kompiskrets. jag känner några, eller tror jag gör iaf fall. De andra känner alla, kramas och så. Mig tittar de inte ens på, de bryr sig inte ens om att fråga om mitt namn... Det får mig att fundera. Jag är social, jag är snäll å ganska rolig. Är det för hur jag ser ut undrar jag är det därför de tar avstånd? Yeye, wathever. Jag får flytta från Bålsta, börja om på nytt för här kommer jag aldrig bli en i gänget.... Vet inte ens om jag vill det.

Nu ska ja inte plåga er något mer. Ska försöka sova nu, inte tänka på mitt tråkiga liv. Bara sova. Så godnatt

Kommentarer
Postat av: nett

jag frågar faktiskt ditt namn :(

2008-10-11 @ 02:24:59
URL: http://anettehoglund.blogg.se/
Postat av: Random

missemo?

2008-10-12 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0