Nageltrång, hjärtklappning och omstart

Ligger i sängen. Dödstrött, rusande puls och nageltrång. Jobbat idag med. Fick jobba med en kille som heter Josuf,typ 40 bast. skitrolig, berättade snuskiga/roliga historier hela tiden. Men mot eftermiddagens slut var jag så trött att ja int enes orkade göra ett försök till att le åt hans berättande. På tal om nageltrång, som jag har i höger lång finger, svinont, kan inte skriva med fingret ens. Var var jag? Jusste, på tal om nageltrång så körde Josuf upp telefonen i mitt ansikte å sa kolla! Där på bilden var hans stortå, efter en misslyckad nageltrångsoperation. Den såg ut som... Ja vet inte hur jag ska beskriva den, som en tomat som har kommit till ett långt gånget stadium av ruttnelse... Inte fräscht alls... Men men. Har fett med träningsverk i mina ben efter allt springande på lagret, eller allt sparkandes på sparkcykeln. Skulle kollat på hockeyn idag men missade matchen för att vi var sena från jobbet. Bålsta förlorade iaf med 1-4 så de gjorde inget att ja missade.


Imorn e de skola. Ligger efter med läxor, vet att jag har mycket att göra på lektionerna. Mitt rum e stökigt, och blir bara stökigare för varje minut. Mitt liv e kaos, vet inte hur jag ska ändra på det. Vill inte leva det liv jag lever, vill inte vara den jag är. Vill stå i en annan människas skor, andas en annan persons luft, se en annan människas vy. Jag vill inte vara freaket/dampungen/nobody amanda längre. Vill starta om på nytt, börja om från början, tillbaka på ruta ett. Vill omvärlden, min närmaste krets ge mig en ny chans. En chans att ändra på min begynnelse, jag vill födas på nytt.

Ni som läser min blogg. Hur ser ni på mig? Vad är våran relation till varandra? Har vi ens någon? Jag vill vet vad ni tycker om mig. Ni ska hjälpa mig att se på mig själv från ett annat perspektiv. Hjälpa mig att fixa MIG. Tack på förhand.

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0