Fyysjuttsingen!

Oj oj oj säger jag bara. Känner mig riktigt konstig. Vet inte om  jag ska skratta eller gråta. Blir att jag mest är likgiltig, apatisk lixom. Rör inte en min, gråter lite ibland, men mestadels bara helt nollställd. Ska bli skönt med höstlov imorn, då kan jag förhoppningsvis tänka på annat än skola å elände i några dagar. Efter lovet kommer det bli riktigt tufft men de orkar jag inte ens tänka på nu...

Ska snart äta lite soppa till middag sen krypa ner å kolla på de 3 senaste avsnitten av Greys Anatomy på datan...

Kan inte sluta tänka på en viss person som finns i mitt huvud hela tiden. Vet inte om det är bra eller dåligt... Hmm, jaja får se vad som händer med denne speciella person som erövrar mina hjärnbalkar, vill inte att det ska försvinna helt, men orkar inte går runt och vara osäker...

Imorn är det nattklubb på Rickards.. Någon som ska dit? Jag vill dit men kul att gå själv liksom? Sitta där själv i ett hörn som ett ensamt jävla miffo? :P haha. Vi får se hur det går med allt, kärleken, livet och allt.

Kommentarer
Postat av: hanell

Jag och marren ska dit så följ med oss! förkrök och fix hos mig innan :D! låter inte det great min kära?

Puss

2008-10-23 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0