Vad jag än gör så blir det fel. Känner mig som Mr.Bean

Usch usch. Idag har det varit ytterligare en knasig dag. Bara så ni vet. Tänker inte beräta om strulet utan ska försöka vara positiv.

Nu sitter jag hemma, 3 timmar för tidigt. Drog nämligen från lektionen för att jag helt enkelt inte kunde vistas i skolan längre. Hellre dö än de. Men men. Åkte hem istället för att gå runt i skolan å va sur på folk. Så jag är helt nöjd med mitt beslut att dra. Har tänkt att försöka börja med ett historiaarbete nu som skulle vara inlämnat igår :P bra va? Sen ikväll ska min älsklning å jag åka till västerås för att kolla på hockey. De ska bli skitkul! Emmas pojke spelar, Jens heter han för er som undrar. Imorgon kommer Morsan hem efter att ha varit borta i 5 dar! Har varit skitnajs men nu är lugnet slut. Får passa på att njuta nu, för ikväll blir det städning och imorn blir det ett helvete. Men men, får väl stå ut vilket jag iofs inte tror jag kommer göra men vi får väl hoppas.

Som rubriken lyder. Jag försöker göra allt, hur jag än gör och vad jag än gör så strular jag bara till det. Kan inte göra någonting rätt hur mycket jag än försöker. Precis som Mr. Bean.

Nu väntar medeltiden på mig. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0