Ååh vad glad jag blir!

Hela avdelningen samlades nyss för förmiddagsfika. Eftersom jag går på¨detox tänkte jag inte ta något smaskigt så jag kilade ner till internservice och fixade med lite brev istället. När jag kom upp igen står hela avdelningen samlad, typ 30-40 pers och väntar på någon, det jag inte fattade var att det tydligen var jag :D Jag fick ett litet tacktal från Camilla som berättade hur uppskattad jag har varit och att jag är varmt välkommen tillbaka när som helst. Sen fick jag en stor underbart vacker påskig blombukett! Jag är så glad just nu kan jag tala om. Jag är inte van att få blommor och en massa beröm. Jag kommer sakna alla, verkligen alla här! Speciellt, Willer, Linn, Linus, Kajsa, Mia, Malin P, Cissi, Jonas och Camilla såklart! Jag lovar att komma och åtminstonde hälsa på snart! Ska lägga upp bilder på blommorna när jag ´kommer hem!

Puss å kram på er. Allihopa, Speciellt Fyran gänget! Som en viss liten man brukar säga:

Goodbye My Bitches and Hoes! Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0