En halvfin torsdag, shopping istället för träning?

God förmiddag. Klockan har nu hunnit bli 20 i 10 denna halvfina torsdag. Dagen börjar framför tidningarna som vanligt sen får vi se vad som händer. Ikväll skulle jag egentligen tränat box men jag har bestämt mig för att åka till Kista och kolla på studentklänning istället. Börjar få lite smått panik nu eftersom alla redan köpt sina och jag har inte ens tänkt tanken. Men så ringde mamma igår å sa att hon sett en fin på Sisters så jag tänkte åka å kolla på den. Som tur är har jag min snälla farbror som lånar ut sin bil till mig :) Mycket lättare än att sitta på en jäkla buss runt hela rinkeby å akalla för att ta sig till kista som tar max 25 min med bil. Jag hoppas bara att jag kan få med mig någon. Netto? Tove? Ah, de va typ de. Mina enda vänner ^^ Jag kan iaf inte komma på några fler. Carro kanske? Jaja, vi får se vaf som händer som sagt. Nu ska jag fixa vidare här.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0