En toppenlördag


Hej hej. Vilken underbar Lördag jag ar haft! Jag åkte till Milla klockan fem. Vi fixde oss, promenerade till willys å köpte godis, sen bjöds det på en otroligt god middag med Familjen. Massa Italiensk plockmat som jag älskar, ett superfint och gott rödvin och sen till efterrätt vart det jordgubbar, grädde, glass och portvin. Kunde inte blivit bättre. TAck Millas snälla familj! Så trevligt.

Och trevligare vart det när frida kom. Vi satt hos milla ett tag för att senare dra ner på stan där vi skulle ut på people. Men i sista sekund träffar vi några tjejer vid bankomaterna som övertalar oss om att gå till Saluhallen istället så vi hänger på. Dock var åldersgränsen 23 där men vi kom in utan problem ;) Hade en toppen kväll, Saluhallen var skitbra, flera dansgolv, uppvärmd uteservering precis vid vattnet och mina tjejer vid min sida. Tack!


The
Hostess



Just dance...



Flickan, Stekarn och Bruttan^^





Tack tjejor. Detta behövde vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0