Potatismos, äggplantor, japan

Hello. Nu ligger jag utslagen uppe i våran stuga i sälen. Skönt att vara här, synd bara att det regnar. det går ju att åka skidor men det é typ som att åka i potatismos :/ jag å Nett ska försöka komma iväg när backarna precis öppnat imorn för att få ut det bästa av pisterna :) jussts, idag blev det mer förnedring, värre än kräftan faktiskt. Kolla aftonbladet tv på webben eller tidningarna imorgon... Jag säger bara lila äggplanta, aubergine, u name it... Håll utskik efter gänget i Hjälp! Jag är med i en japansk tv show så förstår ni vad jag menar... Jag är inte stolt, eller jo lite när jag tänker efter vilka roliga historier jag kommer kunna berätta för mina barnbarn sen men just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.. Haha jag kan bättre än såhär, men jag har så svårt att säga nej, precis som min far^^ berättar mer imorgon. Haha sov gott alla mina små påskkycklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0