Rörigt på alla plan

Goddagens Sverige! Klockan är nu halv 2. Jag sitter med hela köksbordet fullt av papper och skolgrejer... Men har inte fått mycket gjort.. Vet inte vad jag ska börja med. Det som är svårast, lättast, deadline? Allt måste ju bli klart liksom.. Fan, jag suger verkligen på att göra skolarbeten... Jag skojar inte... Jag skulle behöva en privatlärare som kommer hem å piskar på mig, eller åtminstonde hjälper mig. Jag vet, låter som värsta mongot men det kanske jag är också... Solen skiner ute, men jag tyckte fan att det var kyligt? Jaja, tillbaka till röran.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: mamma

Börja med det som är tråkigast! Du KAN! Kram

2009-04-06 @ 15:56:46
URL: http://missroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0