Uppsala ikväll

Rätt konstig gårdagskväll. Blir utgång ikväll istället. Men iaf, vi var hemma hos hanell för första gången sen hon flyttade. Åt supergod mat och drack lite vitt. Vi bara satt där hela kvällen, en del goda skratt vart det. Men det slutade med att jag å Erika fick skjuts hem av Madde, tack! :D Ikväll ska jag till uppsala å festa med Milla och Frida. Just nu har jag ingen större lust, dels för att de e så dyrt att åka buss och att jag inte har några skor att ha på mig :/... men men ja mste tagga till helt enkelt. Få i mig lite frukost, men.... Vi har ingen!!!!!!!!1 Pappa e nere å handlar men har inte kommit tillbaka än. Ja e skitahungrig ju... Jaja, måste plugga lite också.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0