Valborg... Inte min dag.. som vanligt då

Ja. Idag är det ju den efterlängtade valborgsmässoafton. Känns som att det var igår, dagen har varit så grymt lång. För precis 1 år sen var det ju valborg också. Då vart emma jättefull och polisen tog all min  dricka och ringde mamma så hon fick hämta mig. I år hade jag otur igen. Blev ju självklart sjuk så in i helvete dagen innan. Så jag orkade bara vara i uppsala några timmar sen vart feber för igenomträngande så jag drog hem. Men de timmarna jag uthärdade var jättemysiga. Jag var tillsammans med Milla, Frida, Emma och Rasmus å hans 3 polare. Vi satt på filtar bakom Fridas hus å grillade, åt jordgubbar å rökte vattenpipa. Superhärligt i det fina vädret. Men sen när vi skulle promenera till stadsparken å slottsbacken orkade jag inte mycket mer, vart så svag å trött å hostan gjorde så sjukt ont att jag satte mig på tidigaste buss å åkte hem....

Nu har jag ätit pizza, sminkat av mig och ligger nerkrupen under 2 filtar i soffan å kollar tv. Det är värsta grillpartyt nedanför här, låter skitkul, så jävla tråkigt att jag skulle åka på nåt jäla skit just idag, men som sagt, valborg är inget för mig. Kan lika gärna strunta i det nästa år :P

Alldeles nyss knackade det på dörren och innan jag hinner resa mig upp kommer en jättesöt rottweiler inspringandes :) tur att man inte är hundrädd. Det var Kenneth och en kompis som kom in, de hade pratat med pappa och missuppfattat och trott att han var här, men han var his farmor :P woopsie, så kan det gå, men det gjorde ingenting för Nelly för ho fick 2 köttbullar innan de gick, så hon ville knappt gå sen :) Nu ska jag ta en alvedon och kolla vidare på tv. Ha en trevlig valborg allihopa! Drick måttligt och ha så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0