Lördag morgon


Klockan är 10, det är lördag morgon. Sitter å käkar frulle framför LA Ink, asnajs med ett avsnitt jag faktiskt aldrig sett förr! :D Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ska nog dra ner till Iris en sväng, sen kanske träffa Hanell, ikväll ska jag jobba sen får vi se om jag ska ut ikväll. Skulle ju vara kul att gå ut här i bålsta igen, hoppas att flera känner som mig.

Gårdagen var lite speciell. Jag satt med 4 gubbar på surströmmingsskiva, drack lite mariestad innan jag kröp ner i sängen. Kunde ju varit roligare men vem bryr sig, jag hade trevligt iaf. Nu ska jag lata mig lite till innan jag gör nånting annat. Smell ya later!


Bild från Midsommar, Jag och mamma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0