Parfymera en hundskit

Funderar på om man ska orka duscha, sminka sig och eventuellt sätta på sig hela och rena kläder imorgon i skolan? har varit så extremt trött de senaste dagarna att jag bara orkat gå upp ur sängen och slängt på mig de närmaste jag kunnat nå de närmaste dagarna,. Nästan så man skäms, men men... Man är ju mänsklig, men men vem fan bryr sig egentligen hur jag ser ut? Egentligen, även om man sätter en rosett på en hög med hundskit är det ju fortfarande en hundskit liksom? Heehe..

Idag har vi haft screening på våra nyhetsinslag. Det gick bra, trots att vi satt å svettades å slet halva natten igår, vart vi klara och gjorde allt det vi skulle! Vi fick mkt bra kritik vilket var kul Kankse lägger upp någon liten snutt här på bloggen snart :)

Nu ska jag fokusera på resten av Desperete Housewives! Ha de bäst guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0