Den fula, jobbiga tjejen som kör alla fulla människor

Haha. Ändrade planer. Jag är inte bitter, bara skrattar åt hela situationen. Jag kände på mig att detta skulle hända. emma hade pratat med Frida, och tydligen var det"ganska mycket folk" som skulle fika. Så hon bad Emma be mig att "inte komma". Haha, en person mindre och det var jag. Snopet va? Varför är jag inte överasskad?  Emma sa att ja var bjuden av Jens, men så var tydligen inte fallet. Som sagt, jag är inte ett dugg ledsen. Så nu vart jag bara den fula jobbiga tjejen som ska köra alla på fyllan. Haha! Sen när vi skulle åka till Frida efteråt så skulle alla tjejer tydligen äta middag. Var jag inräknad? Nej, jag skulle bara köra dit alla, sen fick jag typ sitta i vardagsrummet å äta hämtmat sa Emma. Usch. Vilket liv. Glöm att jag tänker vara där med de hela kvällen. Jag kör dit de, och åker iväg nånstans å väntar till de ska hem. Jag har ju trots allt lovat att köra. Grejen e den att jag inte kan vara hemma under tiden för att pappa ska ha "främmande" här å kolla på melodifestivalen.. Hm.. Får väl sitta i bilen... Haha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är SÅ mycket bättre än sånt här. fyfan amanda gumman. kasta av dom i skogen någonstans, och låt dom frysa sönder ;) (mohahah)

2009-02-07 @ 15:18:28
URL: http://fridanvafan.blogg.se/
Postat av: Cathi

tycker det är lite dåligt av dig att skriva ut sånt här ändå? jag menar, allt var ju ett missförstånd:S

2009-02-08 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0