Det vankas utgång bitches!

Hello My Bitches And Hoes! som Jonas Relesjö skrev som rubrik i sitt mail till oss inför sin avlämning. Jonas är en toppenhärlig Jönköpingskille? som jobbar här på avdelningen. Jag lärde känna honom redan under förra praktiken. Han är störskön. Nu ska han börja jobba på en annan avdelning, men ändå, han brukar sitta här vid vårt bord och vi har så kul tillsammans alla tjejer å han.

Bloggar, bloggar bloggar. Det är allt jag tänker på just nu. Håller på med ett litet projekt som har med bloggar att göra förstår ni. Så jag har säkert letat igenom flera tusen bloggar den senaste veckan... Puh.,.. Men snart är jag klar.

Efter lunch idag ska jag ner på stan å köpa.... Jo, inte mindre än 120 meter sidenband! Helt sinnesjukt, aspinsamt att komma in i den lilla sybutiken och fråga efter 120 meter band. Hoppas de ens har så mkt? Håller tummarna för att jag inte gör bort mig allt för mycket.....

Ikväll vankas det ugång. Det vankas Royal- Garden i kungsan ochh det ryktas om att det blir en sväng runt på stureplan och Mgenta också. Ser fram emot kvällen. Fortfarande rätt seg men det blir nog bättre med lite gott vin och cider i kroppen samt alla underbara vänner! Emma ska ta med sig sin norska jobbarkompis Melissa ikväll, hon har även sin Norska kusin daniel på besök. Se de 2 plus de vanliga tjejgänget.. Kommer nog bli toppen tror jag. Hoppas att Emma kan hålla sig någorlunda nykter, att hon blir dyng hemma är en annan sak, då får man ju alltid hem henne.. Men ha en bortkommen emma på stureplan i kylan känns inge vidare. Så jag ska ta några allvarliga ord med henne ;) hehe, nej då, jag ska nog ta hennes plånbom så hhon inte får ha hand om den själv under kvällen... hehe...

Back to work. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0