En rätt bra dag?

Mmm. Jag tror iaf att jag haft en sån. En rätt bra dag. Tog 1 timmes sovmorgon för att slippa vänta på att affärerna skulle öppna. Väl inne i el stockholmo sprang jag mina ärenden. Först på Mattssons Band på kungsgatan och sen på MAP på birger jarlsgatan.

Kom in till jobbet halv 12 typ. Men innan det chansade jag och lämnade in mina skor till skomakarn alldeles bredvid jobbet. Mina älskade ZARA skor som gått sönder, IGEN! Skomakaren hade inte kommit så jag skulle komma tillbaka om 1 timme när skomakaren hade kommit tillbaka. Kunden som var före mig skulle få hämta sina skor tidigast på måndag så jag blev lite ledsen eftersom jag behövde mina skor tills imorn.. Men iaf... Jag går tillbaka efter 50 min och för att se om de skulle kunna göra nåt åt mina skor, men jag inser att jag är rätt pank så jag bestämmer mig för att ta tillbaka de... Jag lägger fram min lapp och skomakaren hämtar skorna, Och vet ni vad? De är lagade och klara! Och en sak till? Han bjuder på det! Helt gratis lagar han mina skor på en halvtimme! De skulle egentligen gått på 200 spänn! Dessutom skiner solen när jag kommer ut ur butiken vilket den definitivt inte gjorde för 2 min sen när jag gick in! livet är bra underbart ibland!


My Darlings Are Back, för ett tag iaf! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0