Groggy

Groggy. Japp, det är jag. Så jäkla groggy. Vet inte vad det är, om det är från smällen i bakhuvet från i Fredags eller vad det nu är. Jag är trött, yr å illamående, samt en svag huvudvärk. Får se om det går över. Kanske bara beror sömnbrist. Så ikväll blir det sängen tidigt om jag får bestämma.

Var nyss nere en sväng med Nett i centrum och handlade lite saker. Pappa åker till Göteborg så jag fick lite pengar att handla inför veckan. Kände mig väldigt nyttig iaf. Köpte purjolök, tomater, rödlök, sallad, avokado, tonfisk och keso. SÅ inget onyttigt där inte :P Nu sitter jag hemma, hungrig som fan. Far min lagar thaimat, luktar supergott så jag börjar dreglar lite. Till efterrätt blir det nog den sista glassen i burken och Gossip Girl. Ska upp å jobba imorgon faktiskt trots att jag har sportlov. Var lite grejer jag kände att jag behövde få gjort. Sen kl 14 ska Jag, Frida och Netto vara statister på en inspelning. Från 14 tilll typ 18 håller det på. Vi ska sitta å låtsasfika i timmar. Men det kan nog bli trevligt.

Nu somnar jag när som helst. Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0